BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Friday 20 May 2011

d0k g0yang kuku kaki !!!!

Assalamualaikum..........
hish...lama nya xtepuk keyboard ney.......
bukan sengaja xmau tepuk.....
tapi macam2 pr0blem0 yang xdapat dielakkan......
kalaw mengikut hatiku yang suci dan murni ni (perasan), tiap2 ari aku tepuk........ngeh3

Sepanjang 30 kilometer yg bersamaan 30 hari aku kat rumah ni, aku rsa 2 @ 3 kali je kot aku kuar rumah.....
Ini bermakna aku menjadi penganggur yang dihormati oleh semua golongan  masyarakat....
Bukan sengaja tak mau keja...tapi susah laaa......
Moto aku ada yang bedal pegi keja tiap2 hari....
0rg nk hantar?? tiap2 hari duk sorg kat uma...
Takkan nk suruh jiran antar k0t?? haihhh.......
Kalau di ekut kan tu ada la 3@4 tempat keja yang call, sebab di0rg nk pakai org....
Tapi terpaksa la aku tolak.....
nak wat cana kan.......
S0, di pendekkan cerita, kalaw aku dapat keja pn cana aku nk pegi?
HAIHHH~~~~ susahnya menjadi 'AKU' ney....

Tapi tak pe.....sekurang-kurangnya kat umah ni ada la gak org nk kemas, masak......
So tak da la rugi sangat aku duk umah kan....
Yang best nya tiap2 hari aku shift pagi je.......
Dah settle keja awal2, then keja aku pas2 ngadap tv jela.....
h0hohohoh0~~~
Bahagia hidupku sekarang........

sampai disini sajalah coretan merapu ku........moga ketemu lagi di lain waktu....
~~wassalam~~

0 comments: