BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday 2 June 2011

Kenangan Lalu.....

Assalamualaikum....rindu sangat nak taip kat sini (yeke??)
huhu...sebenarnya sejak 3 jam lepas aku tengah try nak bukak yahoo messenger...tapi apakan daya, tak terbukak gak dari tadi...mungkin masalah line berukband ni kot....LINE KURANG...memang mendatangkan masalah sungguh......

Dalam...eyh tak berapa dalam sangat kot......
Tak berapa dalam aku duk boring menantikan yahoo messenger tu terbukak, aku belek2 la facebook aku....tiba-tiba muncul la PREVIOUS STATUS yang telah di 'updated' tahun lepas...kalau tak silap dalam bulan september k0t.......bulan yang mendatangkan banyak kejadian yang di ingini oleh sesiapa pun...( aku berani potong kepala ayam kalau tak betul statement aku tu )

Nak tau apa jadi??
tunggu la sat...nak cerita la ni.....

Sebelum aku exam SPM dulu, aku ada la kenal ngan A (bukan nama sebenar)...sejak mula kenal lagi aku panggil dia 'ABANG'....(hormat la katakan)....n dia panggil aku 'ADIK'......hubungan 'abang n adik' tu tak lama sebab lepas sebulan kenal dgn dia, panggilan kami dah tukar.....'ABANG n SAYANG'
sebab apa panggilan tu bertukar? jangan la tanya...biar la jadi rahsia antara kami.....

Hubungan antara 'ABANG n SAYANG' tu bahagia tak lama......hari aku dpt result SPM, aku rasa macam kilang air mata aku ni dah pecah tahap maximum.....mana tak nya, bila aku on ja facebook 'ABANG' aku dapat tengok gambar dia dengan pmpuan lain (U bukan nama sebenar)....sedangkan time tu aku dah rada betul2 sayang dekat dia...tapi dia sanggup rahsiakan benda ni....kalau dari awal2 dia terus trang kat aku, aku rasa aku still boleh terima lagi....hati aku rasa macam menyucuk tahap apa pun aku tak tau la time tu...memang sakit sangat.....

Aku tak boleh diam diri bila tengok gambar tu...aku try c0l dia tuk mintak pnjelasan....bila aku c0l, dia salahkan aku....dia cakap aku yang tak pernah nak bagi dia ruang tuk xplain benda ni....b0leh bayangkan tak?? DIA SALAHKAN AKU.......then dekat 2 @ 3 bulan gak la aku x contact dengan dia....perang dingin la konon....

Kalau xsilap malam bufday dia kot, aku tegur dia dekat yahoo messenger....juz nk wish kat dia...start dari tu, hubungan kami rapat balik...dia buat macam dia da xda hubungan apa2 da dengan U....marah aku kawan dengan lain...sedangkan dia still ada hubungan dengan U....

Kejadian macam ni berulang banyak kali....kejap baik, then gaduh.....semua sebab JELEZ.......atau nama saintifiknya CEMBURU....sebab apa? aku tak tau...dia dah ada U, nama mesti nak jelez kat aku lagi...SUMPAH aku tak faham dengan benda yang jadi ni...

Setiap kali contact aku, sure aku yang akan dia salahkan....dia boleh mengungkit salah aku.....tapi aku sikit pun tak da hak untuk ungkit salah dia selama ni kat aku...

Bulan lepas...MACIK INA yang satu bilik ngan aku time kat matrik dulu tu terserempak dengan A ni kat tesco....dia cakap ternampak A jalan dengan gurl...A perasan ina....then hantar mesej cakap tengah shopping barang dapur....n aku pasti gurl tu U....

Bila aku tanya A, dengan sapa gurl yang dia keluar tu, terus dia wat tukar t0pic....malam es0k tu baru dia bagi tau aku yang gurl tu memang U....hurm aku nak cakap apa lagi kan....lagi pun benda macam ni memang slalu dia wat kat aku.....sampai kan hati aku ni kering dah nak terima mana2 laki......

Tapi yang watkan aku tak puas hati, baru ni ada dia hantar mesej.....gila kuat perli aku dalam mesej tu....aku sampai nangis kot baca mesej dia tu.....ada patut dia cakap

'bayangkanlah sayang tu awek abang..then kita ada salah phm...n xmesej 4 a while....n dlm masa kita tak contact tu, awek abg tu g kuar dengan jantan lain....walaupun keluar ramai2, kenyataan nya AWEK ABG KELUAR DENGAN JANTAN LAIN.....................................'

DERRRRRRR!!!!~~~~~

Dah memang sah la aku bukan awek k0.........

Aku mintak maaf kepada yang berkenaan.....bukan niat aku nak memalukan sesapa...tapi hati aku ni dah sakit tahap dewa...aku nak gak hidup macam orang lain yang normal....k0 dah ada U, so jangan kong2 hidup aku....aku boleh hidup dengan cara aku sendiri...kalau nak kong2 pun bia la famili aku je yang wat macam tu.....

Aku akan doakan hubungan k0 dengan U akan berkekalan sampai bila2...AMIN~~~

0 comments: