BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday 28 July 2011

APA LA NAK JADI~~~~

ASSALAMUALAIKUM......

post kali ni aku rasa cam nak melepaskan (bukan angin) perasaan kurang senang.......

(dengan perasaan yang bengang yang agak teramat aku tepuk la keyboard ni ikut gerak jari jemari aku ni......)

Semalam dalam kereta time nk p shopping beli susu anak sedara aku, aku ada la dengar satu iklan kat satu station radio yang agak terkemuka la jugak kat MALAYSIA ni.......

iklan dia bunyi cam ni.....
"Anda hanya memerlukan 5 saat sahaja untuk memakai tali pinggang keledar............................................Tali pinggang keledar MENENTUKAN HIDUP DAN MATI ANDA"

Ada ke patut dia buat iklan macam tu? macam tali pinggang keledar tu TUHAN plak nak tentukan hidup dan mati kita.....WHAT THE FISH??

DERRRR!!!
tali pinggang keledar tu juz membantu kita untuk tingkat kan keselamatan kita supaya kalau jadi eksiden (atau yang sama waktu dengan nya) kita tak la teruk sangat terhentak kat streng (atau benda2 yang ada dalam kereta tu).....

apa2 pun aku memang tak setuju dengan iklan yang radio tu buat....
kot ye pun nak sedarkan akan pentingnya tali pinggang keledar tu, tak yah la sampai nak buat iklan yang tak logik sampai macam tu sekali.....

dengan hati yang sedikit bengang aku sudahkan post kali ni dengan.............
ASSALAMUALAIKUM

p/s : kepada pihak yang berkenaan, tolong ambil tindakan yang sepatutnya......tak da sape pun yang nak d0sa free.....(pahala free ramai yang nak)

0 comments: