BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Monday 25 July 2011

TAK DAK TAJUK~~~....(malas nak pikir sebenarnya)

Assalamualaikum.....
hurm lama dah kan aku tak post kat blog ni....
bukan malas....cuma tak berapa ada masa je...huhu...

Alhamdulillah...baru2 ni result UPU dah keluar....
dan aku ditawarkan untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang pendidikan kat UPSI....
huhu..lepas ni jadi cikgu....
walaupun kerjaya tu jadi cita2 aku dari dulu, tapi aku rasa cam lawak la plak...
AKU JADI CIKGU???

takut lingkup je anak2 orang nanti dapat cikgu macam ni...
haha....
nasib k0rang la bakal2 anak2 murid ku nanti ye....
bed0a la banyak2 supaya 'cikgu' ni tak naik hangin kat hampa semua....
kalau tak tatau la  nak cakap mcm mana.....
(ngarut je lebih)

InsyAllah second week of september ni aku akan daftar kat UPSI......
hurm rasa takut pun ada...
walaupun dah pernah masuk kat situ (melawat bakal kak ipar), aku tak cmfirm aku ready or x.....
masuk kat tempat2 yang ada seni0r??
0WH NO!!~~~
make me feel like a thousand of butterflies are flying happily in my st0mach......
giler dderrrrr....

h0pe xda la benda pelik2 jadi time stdy kat sana nanti.....

dengan tekad dan keazaman yang baru....aku sudahi post ni dengan tasbih kifarah dan surah Al-A'sr

0 comments: