BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday 29 December 2011

jUst xDa keja sAngaT.!!(!)!!

Assalamualaikum....
post kali ni??
tak tau la apa aku nak merepek lagi...
mayb saja2 nak lepas tensi0n or pape la kan....
**xpenting pun....(dan hampehh kau xpenting...org nk baca la...chupppp!!! ada ke org nk baca blog aku ni??)
***whatever...ada aku kesah??sikit pun tak keyh...

ok..
niat aku tuk post kali ini aku just nak merepek je...suka ati la nk cakap aku ni xbetol ke hape ke...aku xkesah....yang penting memang aku da jadi xbetol da sekarang ni....
yeahhh!!!!
dunno why...
tapi ni la yang aku rasa sekarang ni...
otak celaru..
ati xtenang n macam2 la...

hurmmm
chuppp!!!(!)!
minggu depan da final exam kan??
adussss...
kejap nye aku rasa...
dah nk final...
*well cam biasa la...soalan standard tuk setiap kali nk exam...
>>aku boleh buat ke??

hurmm..
lom cuba lum tau kan??
nk tau leh buat ke x..
tunggu la time exam nnti...
time tu nanti kita boleh la tau sam ada boleh buat ke tak....
kan??

takut.......
standard la...
sape yg xtakut bila da nk exam...
berani potong timun la....
suma orang sure takut nye la lau da nk exam ni.....
tapi ape ley buat kan...
nak ke x..
kena la nak jugak..
dah ni pilihan yang aku da buat...

hurmmm...mata dah ngantukkk
otakk dah malas nak pikir...
mcm tu la gak jari2 aku ni...
s0 alternatif yang paling sempoi wat masa ni ialah TID0....

wahahaha...
gud nite...
sweet dream
lg???

nk lebih2 nnati ucap sendiri untuk diri sendiri okeyh??

chow shin chi.....

0 comments: