BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Tuesday 10 January 2012

seNgaL !!(!)!!(!)!!

kali ni memang aku teringin sangat nak update blog aku ni...tapi ada satu lak masalah bla aku nak taip kat sini...masalahnya??

hurmmm

masalahnya aku sendiri pun xtau nak tulis apa kat sini...
**upss...sorry bkn 'tulis' ye..'taip'

tapi jari ni bet0l2 asa nak taip...
kalau aku taip ntah pape pn xpe kan...
*xde org nak baca la katakan...huhuhu

kepala otak rasa t0l2 serabut je ni...xtau lak npa tetiba je jadi cam ni...
rasa sengal semacam je kepala otak ni...rasa cam nak menjerit pun ada gak...tapi xkan nak menjerit sekarang kot...xpasal2 je kena c0p gila...dah la memang nak gila dah ni...control je ni...

cer bayangkan kalau aku dah xley nak control rasa gila ni..agak2 ada x orang yang nk c0l tanjung rambutan suh ambil aku kat sini??
**xpun diorg sendiri yang tawarkan diri tuk antar aku g situ??
>>merepek kan??

sebab tu la aku cakap cer bayangkan...lau benda ni betul2 jadi aku da upload gamba ar..
gamba cane aku kna ikat masuk dalam ambulans tg rambutan tuu...

xley blah nye kepala otak kan...pikir pun ntah pape je...
**ni lah nme nye otak nga masuk air>>sengal>>half way to become a crazy gurl.....

hadusssss
dah la...sebelum kepala otak aku dah jadi bet0l2 gila...baik la aku sudah kat sini je kan...
lau x nanti dengan orang yang baca pun jadi gila cam aku gak...huhu
xpasal2 dapat d0sa free kan..
WHAT THE FISH????

eee..
sudah2 la tu k...
xyah nak pening2 kan kepala otak nak baca post aku yang sengal cam tuan dya ni....

chow shin chiiiiiii
adi0s
taraaaaaaaaaaaa....
toing! toing!

0 comments: