BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Tuesday 17 January 2012

fiNisH!!(!)!!

waaaa.....
seronok gila nihhh..
xsabaq gila nak taip tuk post kali ni..

sebab??
suka xsabaq kan....
sabaq la sat..
nak cita la ni pasai pa rasa gumbira....

sebabnya, aku dah habis semester satu kat UPSI....
6 bulan stay kat UPSI tuu rasa nya cam 6 hari je...
rasanya macam semalam je baru parens aku hantar aku daftar kat UPSI tuu..
huhu...bertapa cepatnya masa berlalu kan..
hurmm agak2 kan..berapa result aku tuk semester ni kann??
huhu..dah la belajar pun main2..
masuk klas je rasa mengantuk...
time free lak xreti nak study...
teruk la budak ni kan..
apa la nak jadi dengan dak sengal ni...

h0pe next semester xda la jadi macam ni sangat kan..
hope lebih tumpu la kat pelajaran yang lect ajar kat UPSI tuu...
**huhu....niat awai....tapi nanti jadi jugak an????

no c0mment.~~

hurmmm...
so untuk cuti semester kali ni, xplan lagi nak buat apa..
sebulan lak tuu cuti...
benda apa yang paling berfaedah yang aku boleh buat kan...

**xyah nak pening2 kepala pikiaq k...
nanti rasa nak buat kerja apa pun buat la kan...
xyah la nak sebok sangat kan...
wahh..sebok pulakk...

dah la...
daripada melayan apa yang aku taip kat sini, baik la p buat kerja ampa suma tuu yang lagi berfaedah kann...

dah2.....
p cepat~~

chow shin chiiii~~~~~~~~~~

0 comments: