BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday 29 February 2012

PERSOALAN...


Assalamualaikum...
maaf sebab tajuk post kali ni terpaksa buat CAPITAL...
sebab??
ntah la...
celaru sangat....

tadi time jalan2 kat blog cik kyra terbaca la post beliau yang beliau cerita pasal NIKAH KHITBAH....
ape tuu??
kalau dalam bahasa kita ni sebut pasal NIKAH GANTUNG...

rasa macam tersentuh je hati ni bila baca post tuu...
terfikir tentang diri sendiri...
sampai bila nak hidup dengan begelumang dosa....
yela..keluar jalan-jalan pun sikit-sikit nak pegang tangan...
dosa kan benda tuu...bersentuhan tanpa berlapik antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim...

terfikir jugak...bila la si DIA tamatkan semua ni dengan hubungan yang halal...
memang umur si DIA tuu agak jauh berbeza dari aku..
tapi tuu kan bukan penghalang...

alasan DIA, aku ni masih muda...
dan aku ni masih belajar..
bagi aku faktor masih belajar ni bukan jadi masalah besar...
Insyallah boleh survive walaupun status aku dah tukar jadi ISTERI ORANG...

tapi macam cik kyra cakap laa..
main problem is FAMILY...
yess..aku akui benda tuu..
family mana yang tak risau kalau anak dia nikah masa muda...
tapi kalau dah jodoh...
sapa kita ni kalau nak tolak takdir...
kann??

buntu kepala otak aku ni bila fikir benda yang ntah sampai bila nak besarang dalam kepala...
semoga cepat2 lah sarang ni dihapuskan..
aku dah tak sanggup..

tak sanggup nak pening2 kan kepala aku fikir pasal benda ni..
n aku pun dah rasa x sanggup nak layan kepala otak aku yang tiap saat ingat dekat DIA....

dah la...
nak tid0...
es0k dah la kelas pagi2 buta..
eyhh..
tak da la buta sangat....
(^_^)\/

0 comments: