BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday 10 March 2011

aSsalamualaikum.......

cer sebut ASSALAMUALAIKUM tu mcm PROF. EZ (prof. yg slalu kt hot fm) mesti best kan....

hurmm..ni sebenaq nya blog yg kedua yg pernah aku buat sepanjang hidup aku.... Blog yg first dlu tak sempat nak manage.... Maybe time tu aku bz kot... Yela time aku nk amek PMR... N yg paling penting time tu aku sendiri pun xtaw apa patut aku tulis dlm blog tu.... Tp skrang ni aku rasa dah matang sikit kot (matang la sngat)... Kalaw nk ikut kan otak aku ni mmg tak berapa nak btoi sangat sebab aku ni kadang2 time org crius pn aku ley wat lawak.... Lawak yg ley wat kn org marah... Yela la time org crius aku p wat lawak... Sapa x marah....

Aku dilahirkan sebagai seorang anak (mmg la..xkan ayah kot)... Sambung balik.... Aku dilahirkan dlam sebuah famili yg bg aku ckup kasih sayang n my mom n dad xpenah pilih kasih antara anak2... Senang cita kasih sayang sama rata antara kami adik beradik.....Aku anak yg ketiga dalam famili... Ada seorang kakak, abang n adk lelaki yg ley aku ktakan dya ni manja sikit walaupun umur da 17 tahun....

Umur aku bru je 19 tahun.. N sekarang ni tengah berhempas pulas tuk tamat kan pengajian aku kat KOLEJ MATRIKULASI PERLIS... I'Allah kalaw xda halangan aku akan sambung lagi pengajian aku kat UPSI (cita2 aku).... Aku suka sangat dengan kerjaya guru. Bagi aku, selain pahala yang akan aku dapat, aku gak dapat tgk adk2 aku berjaya dalam hidup..... Sebabnya, masa akan datang nanti akan memerlukan seorang individu yg maju n berjaya dlm hidup.. 2pn law dya rsa nk bersaing dalam dunia serba serbi moden nanti ( skrang ni pn da bnyak kemodenan...apatah lg 5 6 tahun akan datang)

Haih!! apa la aku merepek ni....first post da wat karangan SPM 360 pth pkataan (rndu zaman SPM la tuh....huhu)
k la..pa2 pn jgn lupa
JADI diri SENDIRI.... WAT something UNTUK diri DAN bukan SEBAB orang SURUH... =)

0 comments: