BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday 30 March 2011

demam 0h demam!!!~~~

dilema aku dalam dua tiga minggu neyh.....
suhu bdan neyh sat tinggi sat rendah....( tinggi tera mana jgn tnya aku sbb aku pn gayat )
yg ok g....ni tambah skali perisa SELSEMA, BATUK, SAKIT TEKAK, XDAK S0RA.....
dah la nk exam...dk wat cam ni lak......
hadusss!!!!

tu la mak da pesan jgn mkn ais...
aku ney pntang sikit ngan ais....
mmg bdan xtahan ngan PANAHAN ais neyh.....
tp nk wat cana...ais tu la yg s0dap.....
tmbah ngan cuaca lak yg cm hampeh skit an...
betambah la KETIDAKSIHATAN aku neyh....

tp da jadi cam ni bru la berakai sikit.....(sikit ka? bnyak aku rsa)
sakit tekak aku ni law nk bek mau ada dlm dua tiga bulan...
standard ar kn.... ( nguxx kau standard )

WALAUBAGAIMANAPUN...( xley bla )
td time duk gay0t ph0ne dgn abg ajim ( dlm sora xdak pn dan lg gay0t...huhu standard la )
dya ada la bg petua nk legakan selsema......
tp aku xtry lg pn...
engat es0k arr bru nk try....
tp tk0t gak...sbb petua tu mcm menggerunkan.....
ABG AJIM law jd pa2..ceq saman abg...kita jumpa kt court.... ( wahaha ada hati )

haa.... ni la bahan2 dea.......




1. air 100 PLUS 500ml
2. PANADOL SOLUBLE ( 2 bijik )

cara2 dea.....
1. minum sikit air tuu....agak2 dlm 1/4 la....
2. pastu patahkan panadol tu bg jd 2...then mas0k dlm b0t0l air yg ada air 100 PLUS tu....( ms0kkan 1 dlu )
3. then tutup tdung bt0i tu....
4. pastu biaq pnadol tu larut....
5. pastu mas0kkan pnadol yg lg 1 tu...ekut langkah yg sama...
6. da larut suma, minum la..........

( abg ajim kata sedap n bekesan tuk hilangkan SELSEMA...tp xtau la sejauh mana KEBENARAN itu....)

SELAMAT MENCUBA~~~

2 comments:

"World of Parfumes" said...

how dare u..c u at court ok..haha

Qiymia hateyQu said...

court?? ok2...
court mana?
food court...
ok dak?
=)