BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Friday 11 March 2011

c0uplE is tr0ubLe s!ngLe mAke me s!mpLe

 
kalau la ada button LIKE for this topic, aku rasa sampai abez limit pun aku sanggup tekan....
(biar sampai tak tidur malam duk tekan button LIKE pun aku ley wat)

bukan means that aku ni anti dengan COUPLE.. tapi pengalaman yang ajar aku.... mungkin bagi sesetengah orang couple ni BEST.... ada tempat nak kongsi cerita, lepas rindu, n so on....

tapi perasan tak???
perasan apa?
tunggu la sat... tak sabaq2....
ni la aku nak gtaw ni.....


kita ada masa nak msg dengan LOVER kita... kadang-kadang sampai 24 jam tolak dengan 8 jam waktu tid0 ( tu pun kalau ckup 8 jam )

tapi kita ada masa tak nak msg/contact ngan PARENZ kita??
mesti ada yang kata ada kan...
tapi sama tak macam kita msg/contact ngan lover kita??
24 jam macam kita msg/contact lover??
SAMA TAK???

haha...tak yah la jawab....
sebab??
aku dah tau jawapan.... aku pun remaja gak....
lalui benda-benda ni semua...
tapi aku dah sedar banyak la....
ALHAMDULILLAH....
(thank tou Allah by Maher Zain)

lagi pun dalam dunia per'couple'lan ni bukan ALL HONEY AND NO STING...
for sure mesti adalah benda-benda yang tak diingini yang jadi....
GADUH....
benda yang paling FEMES dalam dunia per'couple'lan ni...

tipu arr kalau ada yang ngaku couple tapi tak penah gaduh..( xcept yang baru couple...mayb 1jam, 1 ary, 1 mnggu, or even 1 bulan.....tu pun l0m tentu ag)

kita bukan manusia yang PERFECT......
n tak da sorang pun manusia yang perfect...

so piki2 kan lah...
ambil tindakan apa yang patut....

nanti da ada SUAMI / ISTERI lepas la rindu, bg la kasih syg yang cuk0p kat di0wang....
sebab time da tak ada limit da pun between us n them.....
HALAL pun halal......

hurm tapi pape pun
JADI diri SENDIRI.... WAT something UNTUK diri DAN bukan SEBAB orang SURUH... =)

0 comments: