BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Friday 25 March 2011

fenin!!~~~

wohaaaa!!!!
eyh lupa.....ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA.....
haha da mcm nk bg ucapan daa....
hurm lama gak aku biarkan blog aku ney dipenuhi dgn sawan.....
SAWAN ke SAWANG??
haha law terer try ar teka.....
hampeh sungg0h....ap nk jd nie.....
besaq2 pn dk wat l0yar bur0k g.....
nk kata cita2 nk jd lawyer x k0t....
xmsok senarai aku rasa...
had0yla....d0k merapu ap xtaw......

hurm sebenaqnya sja nk lepas tensi0n....
ALMAKLUM la tgh stress + tensi0n + blur + nguxzz = merenk!(!)!!!!
tinggal lg 2 MINGGU nk exam......
cam xcaya pn ada gak...
time mula2 masuk dlu dk pikiaq
"had0y lambat g ka nk habeh....setahun ku rasa kan bagai 10 tahun"
tup2 tinggai g 2 minggu....haa berakai....bru sedaq yg setahun tu mcm sebulan....(yaka???)

haihh!! doa2 kn lah ye.....
"moga dpt jwb s0aln exam tu nnty dlm keadaan tenang n mudah engat app yg da aku blajaq...amin....."

i'Allah next week da minggu last ada tut0r n kuliah...
sedih gak rasa nk tinggalkan matrik ni....
suka, duka, n mcm2 pengalaman.......
dari kwn2, lect, n kehidupan kt sini.....

dpt roomate yg kpla gila sma ngan mmg pengalaman yg akn aku kenang sepnjang idup aku.....

INA.....kwn plg rapat....
perangai lebih kurang....
tp yg pling best apa ada dlm otak aku suma ada dlm otak dia....PELIK kn?? KUASA ALLAH.....

LIA....dak ganu yg gila2.....
ustazah rock.......
bg nasihat pasai c0uple kt org tp dya sndiri ada c0uple.....had0yla....

DAH.....sensitip dgn pekataan BALING.....
dak nie skali dya ceramah......uisssshhhh XLARAT nk dgq.....
kdg2 tu ntah ap2 dya ckp.....

tp plg penting dpt roomate cm ney mmg best.....
pernah bnyk kali gak ar nk gad0.....tapi malang nya usaha nk gad0 tu mmg tak akan berjaya....
kimia kit0wg mmg kuat k0t thats y susah nk gad0....
xmcm bilik org lain...
ada ja bnda xkena...
mintak dijauhkan la dr bnda2 nie.....


haa nie la gmbaq roomate aku.....(tp tudung putih bju k0k0 tu bkn dya)

haa.. nie la ustazah rock....


sebelum k0rang fenin bca post aku yg sememangnya fenin sbb tulis dlm keadaan fenin dan lg memeningkan better aku stop....tp sblum 2 nk gtaw...tarikh PENTING!!!

11 APRIL 2011 ~ SELAMAT BERJUANG rakan2 matrik sekalian.....
20 APRIL 2011 ~ memahat memori yg xkan dilupakan sepanjang hidup.....kenangan bersama rakan2 akan di abadikan dalm hidup.....SELAMAT TINGGAL KMP ( emo plak )

0 comments: